studiereiszweden-kristianstad-gemma.reismee.nl

Leuk dat je mij gaat volgen

Hoi Allemaal,

Zondag 7 mei t/m vrijdag 12 mei zal ik met school (de Nieuwste Pabo) voor study-visit naar Kristianstad gaan in Zweden. Hier zullen we diverse scholen bezoeken en kijken hoe daar het onderwijs is en hoe ze daar over het onderwijs denken. Tevens gaan we het natuurgebied bij Kristianstad bekijken.

In de loop van de week zal ik verschillende filmpjes en foto's plaatsen zodat jullie met mij mee kunnen kijken naar het onderwijs in Zweden.

Ik wens jullie veel kijk en lees plezier.

Groetjes van mij

Reacties

Reacties

John

He Klijntje
Heel veel leer momenten maar vergeet niet te genieten, maar vooral goede heen en terug reis.

Marjo

Succes met de voorbereidingen, veel (leer)plezier en vooral genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!